Klanttevredenheid 8,1

In het voorjaar van 2014 heeft OMEGAM-Water een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd.

Uit dit onderzoek blijkt dat de klanten OMEGAM-Water beoordelen met een gemiddelde van een 8,1. De monsternemers scoorden een rapportcijfer van 8,1 en de projectleiders werden gewaardeerd met een 8,4. Hoge waardering wordt gehaald bij het persoonlijk contact, deskundigheid en kwaliteit van te geleverde diensten.

De analyserapporten worden gewaardeerd met een 8,3 en de Risicoanalyses en de Beheersplannen Legionella preventie met een 7,9.

Relatief nieuw levert OMEGAM-Water het Digitale Beheersplan en Logboek Legionella. Dit is een online applicatie die is ontwikkeld voor eigenaren en beheerders van drinkwaterinstallaties. Tijdens het klanttevredenheidsonderzoek wordt deze dienst gewaardeerd met een 7,7.

Hierbij wordt veel waarde gehecht aan de begrijpelijkheid, volledigheid en snelheid van de rapportage.Uiteraard zullen alle gemaakte opmerkingen in behandeling worden genomen. Zo streeft OMEGAM-Water naar een zo goed mogelijke dienstverlening en kwaliteit van de werkzaamheden.